Využijte akci na dopravu přes ZÁSILKOVNU nově za 39 Kč! Nejlevnější doprava - platí do odvolání!

Tričko STRIKER JAWA 250 PÉRÁK

Kód: 7513/BIL 7513/BIL2 7513/BIL3 7513/BIL4 7513/BIL5 7513/BIL6 7513/CER 7513/M 7513/L 7513/XL 7513/XXL 7513/CER2 Zvolte variantu
Akce
5 hodnocení
Značka: STRIKER
335 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Varianta potisku
Můžeme doručit do:
4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 4.4.2025 Zvolte variantu

Tričko STRIKER JAWA pérák

Bavlněné tričko o gramáži 160g/m2 s vypracovaným originálním motivem JAWA 250 pérák. Tričko pro auto-moto nadšence, ale i pro milovníky retro motivů

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pánské tričko Striker Jawa 250 Pérák– Legendární motorka na kvalitním textilu

Milujete klasické československé motocykly? Pak je tričko Striker Jawa 250 Pérák tím pravým pro vás! Tento stylový kousek je inspirován legendární motorkou Jawa 250 Pérák, která se stala symbolem spolehlivosti a nadčasového designu.

Kvalitní materiál – pohodlná bavlna pro celodenní komfort
Detailní potisk – precizní motiv motorky, který vydrží praní
Stylový design – skvěle se hodí na běžné nošení i motorkářské akce
Ideální dárek – perfektní pro všechny fanoušky značky Jawa a veteránských motocyklů

Díky preciznímu zpracování a autentickému motivu je toto tričko s Jawou 250 Pérák skvělým doplňkem každého milovníka historických motocyklů. Objednejte si jej ještě dnes a ukažte svou vášeň pro legendární motorky! 🚀🏍️

Tričko je vyrobeno z velmi příjemné 100% bavlny. Ideální pro volnočasové aktivity a denní nošení.

  • tubulární střih (vyrobeno z jednoho kusu látky - beze švů)
  • lem průkrčníku z žebrového úpletu 1:1
  • Gramáž: 160 g/m2
  • Pratelné na: 40 °C (nejlépe na ruby)
  • Žehlení: žehlit přes jiný kus látky - nedoporučujeme žehlit přímo přes potisk
  • Materiál: 100 % bavlna

Již roku 1946 se podařilo vyrobit prvních 1360 kusů dvěstěpadesátky.

Jak vypadal tento motocykl? Měl uzavřený rám ze svařovaných čtyřúhelníkových trubek z ocelového plechu. Patentovaná teleskopická přední vidlice s vinutými pružinami byla spojena do karosérie se světlometem o průměru 150 mm a se zapuštěným rychloměrem. V rámu
byl zabudován dvoutaktní jednoválcový motor o zdvihovém objemu válce 248,8 cm3 (ř 65x75), o výkonu 6,6 kW (9 PS) s plochým pístem.

Zajímavé bylo uspořádání a kryt karburátoru, což bylo také chráněno patentem. V jeden blok s motorem spojená čtyřstupňová převodovka mohla být obsluhována bez spojky jen pouhým sešlápnutím ovládacího nožního pedálu. Tento proces signalizovalo světlo v ovládací skříni
na palivové nádrži.

 S laskavým souhlasem společnosti Jawa Moto spol., s.r.o. 
https://www.jawa.eu/

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola